Szukaj na tym blogu

sobota, 3 marca 2012

??

Przeglądam posty z lutego..rozgarniając czy bardzo się"stoczyłam"....i w sumie...mnie...zamurowało. Za sprawą"dziwnie po Dxm'ie"....Uwagę moją zwróciło,palenie skręta w kiblu i pieprzenie biologiczki odnośnie powikłań sercowych..i mojej...depresji?...a w dodatku wystąpienie Oli domachowskiej jako bratnicy Pani Ewy...bo na tym konkursie jej sis była..O_o. Ogólnie wierzę w coś takiego jak"magia snów' ale bez przesady...Ponadto nie wiem czy zaliczyć można to do powiązań.ale na dniach otwartych współpracowaliśmy właśnie z 3 D....Wieerd..Werdykt: Ey jest dobrze-na razie.


Pierdolić Deksa
Pierdolić Antydepresanty
Pierdolić Alko



Koocham?..mhym...kocham...

Fokę?
Nic innego nie przyłazi mi na myśl . Uczę się Leśmiana... do Jutra Suczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz