Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

Rok '07

Ey pamiętam rok zero siedem,ja i paru ziomków
niezły byl  ze mnie szczyl,teraz dorosłam.. w końcu
większości brakowało do prądu ...samotne noce na ulicy
pierwsze szlugi,brak kontroli jarały ich rozpuszczalniki
mnie jarały dobre beaty, Zero siedem płyta Curtis
słuchawki ,Mp4 codzień zapierdałam tak do matki
ogarnełam kilka sampli,ale wersy były kurwa słabe
pogorszyły się oceny,a z matmy nie zdałam- prawie
byliśmy mocnym składem,ja Mati,Bartek Bocian Adrian
5tego lipca kurwa na osiedlu mówili o nas mafia
z perspektywny jedenastolatka,życie wystarczające
osiedle ziomki i browar-jaki widzisz w tym problem?
puki świeciło słońce, to kurwa było zajebiście
 przyszła zima zdewastowaliśmy nissana micrę
typiara zadzwoniła na policje,jej też rozjebaliśmy szyby
moja mama nie uwierzyła,zdołaliśmy sprawę uciszyć.



A ty? kim byłbyś.gdybyś obrał inną drogę
nie znalazł przykładu podążał zbrodni tropem
naukę zostawił na potem,żył tylko dniem dzisiejszym
ja pewnie miałabym dziecko i nie zapłacone alimenty
bo taka cena za błędy,których ziom nie da się cofnąc
chowam twarz w dłonie,myśląc kurwa było ostro
rozsądniej postąp,zawsze myśl o konsekwencjach
wiem,że to jest fajne,ale tylko z perspektywy dziecka




dziś mijając szczyli serio gardzę tym co robią
chociaż kilka lat wstecz sama szwendałam się nocą
szkoła?po co?..wtedy jeszcze nie wiedziałam co mówie
ale przejrzałam na oczy i wziełam się na naukę
nazwij to cudem,bo jestem jedną na sto takich
co serio dostrzegają,że sensu nie ma nienawiść
niektórzy sprzedają hagit,a ja oddaje przekaz
oddaje go za darmo,dragi kupuje w aptekach
zamknij się i nie narzekaj,że dzieci wolą firmę
przekleństwa są przecież fajne,matke miej za dziwkę
zanim z domu wyjdę,sprawdzam czy mam słuchawki
to pozostało z okresu chorych osiedlowych akcji
mam problemy z matmy,ale to serio nie jest ważne
matka straciła prace a ja zyskałam karmę
zyskałam drugą szanse,zmieniłam swój charakter
wciąż się kurwa staram-ey to chyba jasne?



A ty? kim byłbyś.gdybyś obrał inną drogę
nie znalazł przykładu podążał zbrodni tropem
naukę zostawił na potem,żył tylko dniem dzisiejszym
ja pewnie miałabym dziecko i nie zapłacone alimenty
bo taka cena za błędy,których ziom nie da się cofnąc
chowam twarz w dłonie,myśląc kurwa było ostro
rozsądniej postąp,zawsze myśl o konsekwencjach
wiem,że to jest fajne,ale tylko z perspektywy dziecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz